dejthelg


i helgen möttes jag och robert i sundsvall för en myshelg delux. matteboken jag går och väntar på hade inte kommit i fredags när jag åkte så jag beslöt mig för att glömma allt vad mattematik heter och bara njuta! mängden matte har kommit lite som en chock för mig och stora delar av klassen.

men som sagt så har matte inget med denna helg att göra! vi har bara gjort mysiga och unniga saker. i fredags mötte vi upp två kompisar för att käka tapas och dricka vin. sjukt gott och galet trevligt. lördag bjöd på utefrukostlunch, cykeltur och senaste bion. idag har vi bara kollat på nya suits-avsnitt och myst inne.

att mötas i sundsvall kommer vi definitivt fortsätta med, stor tumme upp från båda och skönt att inte behöva hela vägen till varandra varje gång. vi "hyr" in oss hos robert pappa så det är perfa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0