jullov

Nu har vardagen rullat igång. Min tredje termin är på väg att avslutas och fjärde på väg att påbörjas.
 
Över julen var vi hemma och låg på soffan mest hela tiden, åt knäck, julskinka och spelade TP. Det hela började med att vi sa hejdå till min morfar som helt plötsligt försvann från oss i mitten på november. Väldigt jobbigt såklart och julen har därför varit lite annorlunda också.. 
 
Innan morfar gått bort så hade vi dock bestämt att vi skulle fira jul i vår sommarstuga, vilket vi också gjorde! Ett dygn utan rinnande vatten och elekticitet var kanske precis vad vi behövde. 
 
 
Pepparkakshusbygge.
<3
Skrattar varje gång jag ser denna <3
Julgran måste man ju ändå ha, med batteridriven ljusslinga och minikulor.
Evighetslångt TP-parti på julafton. Mellan 14-21 spelade vi! (med pauser obs)
 
Nyåret firades in med vänner i Sundsvall innan jag och Robert tuffade ner till Gävle i morfars (bäste)bil.
 
 
 
 
 
2015 var ett vanligt år, som vilket som helst. Förutom den väldigt sorgliga händelsen nu i november har det nog varit mitt stabilaste år någonsin. Vad jag hoppas på under detta år tar vi en annan gång.
 
Välkommen 2016.

RSS 2.0