size 700


nike free run 2.0

På jakt efter ett par snygga, neutrala löparskor att ha till vardags och på jobbet. Dessa står högst upp på listan!


17:43


blingbling + white + leather = true

source: tumblr

punch you in the jeans

Sedan jag började bära byxor efter en lååång tights-tid har jag i övervägande använt Dr Denim-brallor. Ni vet dom som är jättestretchiga? Men dom slits snabbt så är sugen på ett par riktiga jeans, men med samma slimmade passform. Victoria Törnergren verkar ha hittat ett bra alternativ, Crocker Pow Black Drawn. Ska spana in dom nästa helg!


graduationtime

Vill inte ha klänning på studenten.. Drömmen vore en vit kostym, möjligtvis en byxdress!

favoriter just nu

hennatatuering - en strand i indonesien / armband - indo-marknader / klocka - ur och penn

16:05



vår i luften och nystart på bloggen

Länge varit så otroligt trött på spotlife.ses reklam. Man har knappt sett mina inlägg eftersom de varit så omringade av all blinkande reklam. Så bestämde mig helt enkelt för att flytta hit till blogg.se! Dock är min egna domän på väg igenom så hädanefter hittar du mig på fstyle.se - bra va?


RSS 2.0