kaisepakte

 
Eftersom allting som vanligt hamnar här väldigt långt efter att det faktiskt hänt så kommer här lite bilder från sista helgen i Norrbotten. Jag och Jonna åkte upp till Kaisepakte efter min sista jobbdag där Tilde och Maria redan spenderat dagen med att titta ner i ett pimpelhål. Blåsigt, men tillsammans, med rövin, god mat och (alldeles för varm) bastu hade vi ett fint dygn ändå.
 
Trots att jag & Jonna käkat sushi innan vi åkte till båthuset sitter jag här spänt och väntar på maten medan jag äter vindruvor, physalis, chips, godis osv osv.
Mat!
På morgonen var vi lagomt sega. Efter några tupplurar i soffan klädde vi ändå på oss och gick ut i stormen en stund. Jonna snusade & va glad som vanligt!
Inte helt lätt att varken se eller stå i vinden även om solen kikade fram då och då.
Personen på bilden, Jonna, har gjort många kaotiska jobbdagar 100 gånger bättre. Någon jag bara kände till skrattet från fjolåret som blivit en väldigt fin och viktig vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0